Rok 2020 był dla Map Google niezwykle bogaty w wydarzenia! To był rok aktualizacji i nowych funkcji, ponieważ COVID-19 zmienił sposób prowadzenia biznesu. Mimo pandemii Google nie zwalnia tempa i ogłasza wprowadzenie czterech dodatkowych funkcji, które mają sprawić, że aplikacja będzie w większym stopniu skupiać się na zaangażowaniu społeczności: wiadomości, nowe metryki, kanał społecznościowy i funkcje użytkownika widoku ulicy. Czytaj dalej »
Każdy wie, że potrzebuje dobrej strony internetowej, aby dobrze wypaść w rankingu i osiągnąć stały ruch. Wiele strategii związanych z tworzeniem dobrej strony internetowej jest powszechnie znanych, ale skąd masz wiedzieć, czy wysiłek, który włożyłeś w swoją stronę się opłaca? Dzięki testom A/B, możesz wyeliminować zgadywanie. Czytaj dalej »
Być może zauważyłeś listy firm w wynikach wyszukiwania lub w Mapach Google. Listy te przedstawiają godziny pracy, zdjęcia, recenzje i wiele innych informacji. Są to tzw. listy Google Moja Firma i stanowią jedno z najpotężniejszych narzędzi lokalnego SEO. Czytaj dalej »
Już w lutym 2021 narzędzie Google Ads zaczęło uwzględniać w dopasowaniu do wyrażenia zachowania modyfikatora dopadowania przybliżonego. Z kolei w lipcu bieżącego roku frazy kluczowe z modyfikatorem dopasowania przybliżonego jak i słowa kluczowe dopasowane do wyrażenia będą posiadać taki sam sposób dopasowania do wyrażenia dla wszystkich języków. Czytaj dalej »
W Google, możesz reklamować się na cztery sposoby - za pomocą reklam w wyszukiwarce Google, reklam display, reklam wideo lub reklam w aplikacji. Najbardziej popularną i powszechnie stosowaną formą reklamy w Google, przez marketerów i przedsiębiorców, są reklamy wyszukiwarki Google. Czytaj dalej »
Czym jest reklama w sieci wyszukiwania Google? Cóż, jest to po prostu inny sposób reklamowania się. Podobny do reklam telewizyjnych lub radiowych. Teraz, dzięki internetowi, mamy reklamy online.
Google to wyszukiwarka, do której ludzie na całym świecie zwracają się szukając informacje, produktów czy usług, które potrzebują. Czytaj dalej »
Content Marketing ma reputację kosztownego i trudnego w realizacji, jednak to nieprawda. Gdy jest dobrze zaplanowany, marketing treści może być skuteczną i tanią strategią marketingową a nawet może poprawić Twoje wyniki SEO. Czytaj dalej »
Linki są jednym z najważniejszych sygnałów rankingowych w algorytmie wyszukiwania Google, a budowanie wysokiej jakości linków zwrotnych do Twojej witryny w ramach kampanii SEO jest tak samo ważne jak tworzenie wysokiej jakości, dobrze opracowanych treści. Czytaj dalej »
Planujesz stworzyć zupełnie nową stronę internetową lub odnowić obecną? Najlepszym sposobem na uzyskanie świetnych wyników SEO jest stosowanie podczas jej budowy najlepszych praktyk już od samego początku. Czytaj dalej »
Popularną i bezkonkurencyjną formą reklamy internetowej, jeśli chodzi o zasięgi, ilość dostępnych formatów reklamowych i funkcjonalności, jest obecnie system Google Ads.Umożliwia emisję reklam tekstowych, graficznych oraz video zarówno w samej wyszukiwarce jak i w sieci reklamowej Google. Czytaj dalej »