Obecnie przedsiębiorcy mają szereg możliwości, aby promować swoją działalność w sieci. Niektóre z tych rozwiązań pochodzą od firmy Google - właściciela jednej ze znanych wyszukiwarek internetowych. Czytaj dalej »
Powodem nieskuteczności prowadzonych działań marketingowych często jest nieodpowiednie podejście do tematu oraz błędy popełniane przy opracowywaniu strategii dotyczącej reklamy.
Tymczasem dbałość o detale oraz zaangażowanie są tutaj niezmiernie ważne, podobnie jak wyczucie i znajomość mechanizmów kierujących rynkiem, a także reakcjami odbiorców naszych treści. Czytaj dalej »
Właściciele małych firm, przeważnie uważają, iż nie stać ich na promowanie swojej działalności w internecie. Jednakże już dzięki małemu wkładowi finansowemu można uzyskać zadowalające efekty. Czytaj dalej »
Od kilku lat wyszukiwarka Google oferuje bardzo przydatną funkcję, która jest wręcz nieoceniona dla osób poszukujących firm z okolicy. Nieważne czy poszukujemy usługi w pobliżu miejsca zamieszkania, czy jesteśmy w podróży i szybko potrzebujemy znaleźć na przykład warsztat samochodowy, dobrą restaurację lub hotel. Czytaj dalej »
Obecnie wiele mówi się o pozycjonowaniu, jako bardzo istotnym elemencie strategii marketingowej. Termin ten odnosi się do kształtowania wizerunku w taki sposób, aby uplasować firmę, jej produkty, czy też usługi na wysokiej pozycji w świadomości potencjalnych klientów. Czytaj dalej »
Istnieją różne spamerskie techniki, aby strony internetowe osiągnęły wyższe niż zasłużone rankingi w wynikach wyszukiwania. Choć osoby zajmujące się tą problematyką mogą rozpoznać spam, zbyt kosztownym jest ręczne sprawdzanie dużej liczby witryn internetowych. Czytaj dalej »
Pozycjonowanie to nie kampania linków sponsorowanych Google AdWords. Na efekty trzeba czekać. Czas zdobycia wysokich pozycji w wyszukiwarce zależy od wielu czynników. Jeśli chcesz wiedzieć ile potrwa pozycjonowanie strony internetowej i co na to wpływa, koniecznie przeczytaj to co poniżej. Czytaj dalej »
Algorytm wyszukiwarki Google uważany jest za coś naprawdę tajemniczego. Jest niczym Yeti - każdy kto miał styczność z tematyką reklamy w Google wie, że coś takiego istnieje ale nikt go nie widział, mało kto wie jak działa. Czytaj dalej »
Link Building przestał istnieć. Przestał istnieć dla osób, które nie dostosowały się do zmian jakie zaszły w algorytmie wyszukiwarki Google..
Nie istnieje również dla tych, którzy nie podnosili swoich kwalifikacji, nie zdobywali doświadczenia i nie korzystali z dobrodziejstw różnego rodzaju narzędzi, które po prostu uczą. Czytaj dalej »
Każdego roku, Google zmienia algorytm swojej wyszukiwarki około 500-600 razy. Podczas gdy większość z tych zmian są niewielkie, Google czasami wdraża poważne aktualizacje (takich jak Google Panda czy Google Penguin), które bardzo mocno wpływają na wyniki wyszukiwania. Czytaj dalej »