Pozycjonowanie stron internetowych nie jest łatwe. Pomijając wykonanie optymalizacji, która często sprowadza się do przebudowy całej strony klienta, w zdobywaniu wartościowych linków wykazać się należy nie tylko sporą wiedzą ale i sprytem. Czytaj dalej »
Rynek usług weterynaryjnych w naszym kraju rośnie w błyskawicznym tempie. Według raportu „Dziennika Gazety Prawnej”, w 2014 r. weterynarz prowadzący własną działalność mógł liczyć na miesięczne zarobki rzędu blisko 5,5 tys. Czytaj dalej »
Czasy, kiedy osoby poszukujące usług z branży motoryzacyjnej wędrowały po kolejnych warsztatach lub komisach samochodowych, dawno już minęły. Obecnie głównym źródłem informacji dla potencjalnych klientów jest Internet. Czytaj dalej »
Agencja nieruchomości to trudny biznes, wymagający sporej dawki specjalistycznej wiedzy, szerokich kontaktów oraz głowy pełnej pomysłów. Aby zwiększyć swoje szanse na sukces, należy maksymalnie wykorzystać potencjał nowoczesnych kanałów komunikacji, a przede wszystkim – Internetu. Czytaj dalej »
Wiele się mówi na temat optymalizacji stron internetowych i zdobywania wartościowych linków. I choć wszystkie teorie na ten temat nieco się różnią to wśród wszystkich działań SEO są pewne i sprawdzone metody zaistnienia strony w internetowych wyszukiwarkach. Czytaj dalej »
Jakiś czas temu dużą ilość stron internetowych (zwłaszcza firm działających lokalnie), moża było promować w wyszukiwarkach internetowych z dość dobrym skutkiem poprzez umieszczanie wpisów do katalogów. Czytaj dalej »
Google Koliber to aktualizacja wyszukiwarki Google, wprowadzona we wrześniu 2013 r. Jej twórcy podkreślają, że jest szybki, precyzyjny oraz ma wpływ na ponad 90% światowych wyników wyszukiwania w Google. Czytaj dalej »
Dla wielu klientów Internet do podstawowe źródło informacji o potrzebnych im w danej chwili firmach i usługach. Dzieje się tak zwłaszcza w przypadku nagłych awarii, wymagających np. interwencji hydraulicznej. Czytaj dalej »
W związku z dużym zainteresowaniem tematyką pozycjonowania stron internetowych w Google (ale nie tylko) czas najwyższy podzielić się wiedzą na temat budowy przyjaznych wyszukiwarkom stron internetowych. Czytaj dalej »
Niejednokrotnie zdarza się tak, że agencje SEO żerując na niewiedzy klientów podsuwają im niekorzystne umowy. Tłumaczenie jest zawsze takie same: pozycjonowanie to ponoszenie kosztów a my też musimy zarobić. Czytaj dalej »