Pozycjonowanie kiedyś. Pozycjonowanie dzisiaj.

Kategoria:SEO |

Obecność firmowej strony w wyszukiwarce Google to prestiż i nowi klienci. Jednak aby strona firmy była odnajdywana przez potencjalnych klientów konieczne jest pozycjonowanie. Jak to się odbywa obecnie i dlaczego techniki pozycjonowania, które działały jeszcze niedawno dzisiaj nie odnoszą skutku? Kiedyś pozycjonowanie polegało na masowym umieszczaniu linków do pozycjonowanej strony wszędzie tam, gdzie to tylko możliwe. Czytaj dalej »

Jak wybrać firmę pozycjonującą?

Kategoria:SEO |

Jak wiadomo ruch pochodzący z wyszukiwarek to nieraz 80% wszystkich odwiedzin i jest bardzo wartościowy. Koszty związane z pozycjonowaniem strony są stałe i mniejsze niż w przypadku kampanii Google AdWords. Czytaj dalej »

Nie ma reklamy? Nie ma firmy!

Kategoria:SEO |

"Oddziaływanie reklamy przypomina rośnięcie trawy. Nie widzisz jak to się dzieje, ale co tydzień musisz skosić trawnik". Słowa te wyraźnie obrazują jak działa reklama. Jednak co mają zrobić mikrofirmy, które nie mogą przeznaczyć na nią dużego budżetu? Mając duże pieniądze można zareklamować niemal wszystko i szybko stworzyć rozpoznawalną markę. Czytaj dalej »

Link building i SEO w 2016 roku

Kategoria:SEO |

Temat link building wraca jak bumerang za każdym razem gdy zaczyna się nowy rok. Nie inaczej jest teraz. Pojawiają się znowu twierdzenia, że to koniec ery zdobywania linków a początek marketingu poprzez treść. Czytaj dalej »

Pozycjonowanie w Google Maps - jak to zrobić?

Kategoria:SEO |

Ostatnio w wynikach wyszukiwania firm lokalnych zaszły pewne zmiany. Jeszcze do niedawna na mapie Google wyświetlało się siedem pozycji. Teraz tylko trzy. Firmy, które wcześniej były na pozycjach 4-7 przestały być tak widoczne. Czytaj dalej »

Potrzebujesz pomocy?
skontaktuj się z nami
Kontakt




Wyślij