Być może zauważyłeś listy firm w wynikach wyszukiwania lub w Mapach Google. Listy te przedstawiają godziny pracy, zdjęcia, recenzje i wiele innych informacji. Są to tzw. listy Google Moja Firma i stanowią jedno z najpotężniejszych narzędzi lokalnego SEO. Czytaj dalej »
Linki są jednym z najważniejszych sygnałów rankingowych w algorytmie wyszukiwania Google, a budowanie wysokiej jakości linków zwrotnych do Twojej witryny w ramach kampanii SEO jest tak samo ważne jak tworzenie wysokiej jakości, dobrze opracowanych treści. Czytaj dalej »
Planujesz stworzyć zupełnie nową stronę internetową lub odnowić obecną? Najlepszym sposobem na uzyskanie świetnych wyników SEO jest stosowanie podczas jej budowy najlepszych praktyk już od samego początku. Czytaj dalej »
Brutalna, lecz bardzo prosta zasada współczesnego marketingu mówi wprost: jeśli jakiejś firmy nie ma w Internecie, to ona nie istnieje. Bardzo boleśnie przekonują się o tym zwłaszcza małe przedsiębiorstwa, które przez brak witryny internetowej tracą mnóstwo klientów. Czytaj dalej »
Działania marketingowej w dużej mierze odbywają się obecnie za pośrednictwem Internetu. Jest to bowiem potężne narzędzie, które umożliwia dotarcie do wielu grup docelowych. Oczywiście w całym procesie mogą pojawić się rozmaite trudności. Czytaj dalej »
Chcesz zaistnieć ze swoim lokalnym biznesem w Google, Bing, mapach Apple oraz innych lokalnych wyszukiwarkach? To świetnie. Jesteś we właściwym miejscu.
W tym artykule pokażę Ci krok po kroku jak sprawić, aby do Twojej firmy docierali również klienci, którzy Twojej oferty szukają na urządzeniach mobilnych. Czytaj dalej »
W poprzednim wpisie omówione zostały miejsca, gdzie można z powodzeniem umieszczać linki do pozycjonowanie strony internetowej. Teraz przyszedł czas na sprawy bardziej techniczne...
Kilka lat temu pozycjonowanie strony na jedną czy dwie frazy kluczowe nie stanowiło problemu. Czytaj dalej »
Proces pozycjonowania strony internetowej najczęściej kojarzy się ze zdobywaniem linków do niej. To proces równe ważny jak optymalizacja a w niektórych przypadkach często ważniejszy. Jednak aby linki zamiast pomagać nie szkodziły stronie warto stosować się do paru istotnych wskazówek. Czytaj dalej »
Masz już swoją stronę internetową lub zamierzasz ją stworzyć? Przeczytaj, na co należy zwrócić szczególną uwagę, aby nie popełnić błędów, które pogorszą widoczność strony w wyszukiwarce. Czytaj dalej »
Zapewne nie Ty jeden podpisałeś umowę z firmą pozycjonerską i pomimo upływu wielu miesięcy na stronę nie ma wejść z naturalnych wyników wyszukiwań. To normalne jeśli podpisałeś umowę, według której płacisz firmie SEO tylko, gdy Twoja strona będzie w TOP 10 na określone frazy. Czytaj dalej »