Promocja małej firmy w internecie - jak zacząć?

Kategoria:Wyszukiwarki |
Właściciele małych firm, przeważnie uważają, iż nie stać ich na promowanie swojej działalności w internecie. Jednakże już dzięki małemu wkładowi finansowemu można uzyskać zadowalające efekty.

Biznes wymaga reklamy w internecie, za jej pomocą firma stanie się lepiej rozpoznawalna i zyska nowych klientów. Sposoby wprowadzenia promocji w internecie to przede wszystkim:

1. Założenie strony internetowej

Strona internetowa firma powinna być prosta i czytelna. Informacje w niej zawarte muszą być treściwe, warto umieścić na stronie formularz kontaktowy, który pomoże klientowi w kontakcie z naszym przedsiębiorstwem. Strona internetowa jest niezwykle istotna, gdyż to przez nią odbywa się pierwszy kontakt klienta z ofertą.

2. Blog z pomocnymi poradami

Prowadzenia bloga z wartościowymi dla użytkownika informacjami to doskonały sposób na promocję firmy w sieci. Blog firmowy pomoże nam w uzyskaniu czytelników, którzy w późniejszym czasie mogą stać się klientami firmy. Użytkownicy nabywają również zaufanie do przedsiębiorstwa, które udostępnia fachowe porady.

3. Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to szereg działań, które mają na celu wybić domenę na jak najwyższą pozycję w wyszukiwaniach internetowych.

4. Płatne reklamy

Płatne reklamy są dobrym uzupełnieniem pozycjonowania. Dzięki nim firma ma szansę szybciej zaistnieć na szczycie wyszukiwarki Google.

5. Remarketing

Zadaniem remarketingu jest dotarcie do klientów, którzy już kiedyś odwiedzili naszą stronę firmową.

6. Media społecznościowe

Warto reklamować firmę na tak zwanych social mediach. Założenie i prowadzenie profilu społecznościowego firmy umożliwia dotarcie do następnych grup odbiorców, a także ukazanie firmy z odmiennej strony. Najlepiej prowadzić profil przedsiębiorstwa na znanych mediach takich jak Instagram, Facebook.

7. Wizytówka na Google moja firma

W bardzo prosty i szybki sposób można założyć wizytówkę firmy na Google. Za jej pomocą biznes stanie się widoczny nie tylko w lokalnych wynikach wyszukiwać, ale także na Featured Snippets.

8. Fora internetowe

Fora internetowe to dobre miejsce na tak zwany marketing szeptany oraz na podlinkowanie do naszej strony firmowej.

Sposobów na skuteczną reklamę, którą każdy początkujący przedsiębiorca może samemu wdrożyć jest sporo. Nie mniej jednak, warto postawić na dwa rodzaje promocji małej firmy. Jeden to pozycjonowanie stron. Drugi to płatna reklama w Google AdWords. Tutaj warto przemyśleć, czy warto samemu odpalać reklamę AdWords i pozycjonować stronę, gdyż błędy popełnione na początku mogą być nie do naprawienia w późniejszym czasie. Dotyczy to przede wszystkim pozycjonowania strony internetowej, gdzie złe praktyki (np. kupowanie takiej usługi na Allegro) może skończyć się karą nałożoną przez wyszukiwarki.


Potrzebujesz pomocy?
skontaktuj się z nami
Kontakt




Wyślij