Promocja agencji nieruchomości w internecie
Agencja nieruchomości to trudny biznes, wymagający sporej dawki specjalistycznej wiedzy, szerokich kontaktów oraz głowy pełnej pomysłów. Aby zwiększyć swoje szanse na sukces, należy maksymalnie wykorzystać potencjał nowoczesnych kanałów komunikacji, a przede wszystkim – Internetu.
Podstawą funkcjonowania każdej agencji nieruchomości jest profesjonalna, atrakcyjna wizualnie orz intuicyjna w przeglądaniu strona internetowa. Wybierając jej design można zdecydować się na jeden z dedykowanych szablonów lub zlecić zaprojektowanie profesjonalistom. Należy przy tym pamiętać o:
- częstym aktualizowaniu treści, umieszczaniu zarówno krótkich ogłoszeń, jak i tekstów poradnikowych lub analitycznych – można nawiązać współpracę z copywriterem lub redaktorem, który będzie systematycznie dostarczał wartościowy kontent,
- jak najbardziej atrakcyjnych zdjęciach – niekiedy zainteresowani sprzedażą nieruchomości klienci dodają do ogłoszeń mało wyraźne, nieatrakcyjne zdjęcia, wówczas należy rozważyć opcję nawiązania współpracy z profesjonalnym fotografem,
- pozycjonowaniu strony – nawet najbardziej atrakcyjna wizualnie witryna nie pomoże w osiągnięciu sukcesu, jeżeli nie zostaną podjęte działania zmierzające do maksymalnego podniesienia jej pozycji w wyszukiwarkach,
- atrakcyjnych dodatkach – kalkulatory kredytowe, wyszukiwarka ofert, wtyczki do mediów społecznościowych, czat z ekspertami – wszystko to sprawi, że strona będzie wygodna w użytkowaniu i atrakcyjna,
- wersji mobilnej – wersja strony na smatrfony i tablety to konieczność w XXI wieku, gdyż dla coraz większej liczny osób to właśnie urządzenia mobilne są podstawowym narzędziem korzystania z Internetu.