Promocja agencji nieruchomości w internecie

Kategoria:SEO |
Promocja agencji nieruchomości w internecie

Agencja nieruchomości to trudny biznes, wymagający sporej dawki specjalistycznej wiedzy, szerokich kontaktów oraz głowy pełnej pomysłów. Aby zwiększyć swoje szanse na sukces, należy maksymalnie wykorzystać potencjał nowoczesnych kanałów komunikacji, a przede wszystkim – Internetu.

Podstawą funkcjonowania każdej agencji nieruchomości jest profesjonalna, atrakcyjna wizualnie orz intuicyjna w przeglądaniu strona internetowa. Wybierając jej design można zdecydować się na jeden z dedykowanych szablonów lub zlecić zaprojektowanie profesjonalistom. Należy przy tym pamiętać o:
  • częstym aktualizowaniu treści, umieszczaniu zarówno krótkich ogłoszeń, jak i tekstów poradnikowych lub analitycznych – można nawiązać współpracę z copywriterem lub redaktorem, który będzie systematycznie dostarczał wartościowy kontent,
  • jak najbardziej atrakcyjnych zdjęciach – niekiedy zainteresowani sprzedażą nieruchomości klienci dodają do ogłoszeń mało wyraźne, nieatrakcyjne zdjęcia, wówczas należy rozważyć opcję nawiązania współpracy z profesjonalnym fotografem,
  • pozycjonowaniu strony – nawet najbardziej atrakcyjna wizualnie witryna nie pomoże w osiągnięciu sukcesu, jeżeli nie zostaną podjęte działania zmierzające do maksymalnego podniesienia jej pozycji w wyszukiwarkach,
  • atrakcyjnych dodatkach – kalkulatory kredytowe, wyszukiwarka ofert, wtyczki do mediów społecznościowych, czat z ekspertami – wszystko to sprawi, że strona będzie wygodna w użytkowaniu i atrakcyjna,
  • wersji mobilnej – wersja strony na smatrfony i tablety to konieczność w XXI wieku, gdyż dla coraz większej liczny osób to właśnie urządzenia mobilne są podstawowym narzędziem korzystania z Internetu.
Agencja nieruchomości w Internecie nie może jednak ograniczać się tylko do profesjonalnej strony. Warto poświęcić czas na działania związane z marketingiem szeptanym (czyli pisaniem pozytywnych, wartościowych komentarzy na forach i innych serwisach) lub założyć bloga dotyczącego wszelkich aspektów kupna/sprzedaży/wynajmu nieruchomości, takich jak porady finansowe i prawne, aranżacja wnętrz, home staging itp. Dobrze jest również wykorzystać możliwości, jakie dają nowoczesne media społecznościowe i założyć profil firmy na Facebooku.


Potrzebujesz pomocy?
skontaktuj się z nami
Kontakt




Wyślij
Zadzwoń