Lejek sprzedażowy (ang. sales pipeline / sales funnel) to model marketingowy obrazujący drogę klienta w stronę zakupu danego produktu lub usługi. Pozwala on na uporządkowanie szans sprzedaży ze względu na jej etap. Czytaj dalej »
W internecie wiele jest informacji o tym, że firmy posiadające strony internetowe mogą szybciej pozyskiwać nowych klientów. Prawda jest nieco bardziej skomplikowana i nie zawsze jest tak, że posiadając firmową stronę internetową mamy klientów na pęczki. Czytaj dalej »
Czy kiedykolwiek uruchomiłeś kampanie AdWords lub zleciłeś pozycjonowanie a po jakimś czasie uznałeś, że reklama jest za droga? Czas więc zmienić myślenie o koszcie reklamy.
Wytłumaczenie definicji CLTV otwiera oczy na temat kosztów ponoszonych podczas działań marketingowych i sprawia, że ta sama reklama tego samego produktu, która wcześniej była za droga, nagle robi się opłacalna. Czytaj dalej »