Lejek sprzedażowy - co to takiego?

Kategoria:Analityka |

Lejek sprzedażowy (ang. sales pipeline / sales funnel) to model marketingowy obrazujący drogę klienta w stronę zakupu danego produktu lub usługi. Pozwala on na uporządkowanie szans sprzedaży ze względu na jej etap. Czytaj dalej »

Rzeczywisty koszt reklamy czyli słów kilka o CLTV

Kategoria:Analityka |

Czy kiedykolwiek uruchomiłeś kampanie AdWords lub zleciłeś pozycjonowanie a po jakimś czasie uznałeś, że reklama jest za droga? Czas więc zmienić myślenie o koszcie reklamy. Wytłumaczenie definicji CLTV otwiera oczy na temat kosztów ponoszonych podczas działań marketingowych i sprawia, że ta sama reklama tego samego produktu, która wcześniej była za droga, nagle robi się opłacalna. Czytaj dalej »

Potrzebujesz pomocy?
skontaktuj się z nami
Kontakt




Wyślij
Zadzwoń