Popularną i bezkonkurencyjną formą reklamy internetowej, jeśli chodzi o zasięgi, ilość dostępnych formatów reklamowych i funkcjonalności, jest obecnie system Google Ads.
Umożliwia emisję reklam tekstowych, graficznych oraz video zarówno w samej wyszukiwarce jak i w sieci reklamowej Google. Czytaj dalej »
Wśród przedsiębiorców często można spotkać się z opiniami, że kampanie Google Ads nie są skuteczne. Poznaj cztery najważniejsze powody, dla których reklamy w Google Ads (wcześniej Adwords) nie działają. Czytaj dalej »
Firmom, które chcą pozyskiwać klientów w internecie zostaje w sumie niewiele możliwości. Pomijając reklamę w różnego rodzaju bazach firm, która szczerze mówiąc jest mało skuteczna, istnieją jeszcze dwa sposoby dotarcia do potencjalnej klienteli - reklama Google Ads (AdWords) oraz pozycjonowanie. Czytaj dalej »
Niezależnie od reprezentowanej przez firmę branży, sprzedaż usług wymaga obecnie niezwykle trafnego dotarcia do najwłaściwszej grupy klientów. Kim zaś jest najbardziej odpowiedni klient? Ten, który właśnie poszukuje oferowanej przez nas usługi. Czytaj dalej »
Google coraz bardziej udoskonala algorytm swojej wyszukiwarki. Skutek jest taki, że pozycjonowanie staje się coraz trudniejsze i droższe.
Specjaliści od pozycjonowania zaczynają rozliczać się z klientami w formie abonamentu niezależnie od pozycji strony w serp'ach. Czytaj dalej »
Jeśli znalazłeś ten artykuł to zapewne dlatego, że Twoja reklama AdWords okazała się totalnym niewypałem. Na pocieszenie dodam tylko tyle, że nie jesteś sam. Jak zatem sprawić aby odłączyć się od grupy niezadowolonych i przekuć porażkę w sukces? Jak sprawić, aby reklama Google Adwords była skuteczna i nie tylko zwracała się ale przynosiła spory dochód?
Aż 8 na 10 samodzielnie zarządzanych kampanii Google AdWords prowadzonych jest źle. Czytaj dalej »