Jeśli znalazłeś ten artykuł to zapewne dlatego, że Twoja reklama AdWords okazała się totalnym niewypałem. Na pocieszenie dodam tylko tyle, że nie jesteś sam. Jak zatem sprawić aby odłączyć się od grupy niezadowolonych i przekuć porażkę w sukces? Jak sprawić, aby reklama Google Adwords była skuteczna i nie tylko zwracała się ale przynosiła spory dochód?
Aż 8 na 10 samodzielnie zarządzanych kampanii Google AdWords prowadzonych jest źle. Czytaj dalej »
We wcześniejszym wpisie o wyszukiwarkach internetowych tylko powierzchownie omówiłem powód, dla którego Google stała się najlepszą wyszukiwarką świata. Jednak stwierdzenie tylko, że ta właśnie wyszukiwarka jest najlepsza nie wystarczy. Czytaj dalej »
Lata 90. a szczególnie ich druga połowa to rozwój narzędzi do wyszukiwania informacji w szybko rozwijającym się internecie. Każdego dnia pojawiało się coraz więcej nowych stron. Ile ich powstało do tej pory i ile jest ich teraz tego nie wie nikt. Czytaj dalej »
Wyszukiwarka Google wykorzystuje przynajmniej kilkadziesiąt czynników w swoim algorytmie, który decyduje o tym jakie strony mają wyświetlać się w pierwszej kolejności. I choć sam algorytm wyszukiwarki strzeżony jest jak receptura Coca-Coli to wiele z informacji zawartych poniżej jest niemal pewne. Czytaj dalej »
Dzisiaj najbardziej znaną wyszukiwarką internetową jest oczywiście Google. Firma z Mountain View i jej produkt stały się niemal synonimem wyszukiwarki. Jednak zanim wyszukiwarka Google ujrzała światło dzienne, internauci korzystali z innych rozwiązań. Czytaj dalej »