O tym jak treść na stronie wpływa na jej widoczność pisałem już kilkukrotnie. W samych wytycznych dla webmasterów wyraźnie pisze, że witryna powinna być bogata w przydatne treści co powinno rozwiać wszelakie wątpliwości na ten temat. Czytaj dalej »
W związku z dużym zainteresowaniem tematyką pozycjonowania stron internetowych w Google (ale nie tylko) czas najwyższy podzielić się wiedzą na temat budowy przyjaznych wyszukiwarkom stron internetowych. Czytaj dalej »
Jeśli chcemy mieć pełen obraz tego, jak zbudowana jest strona internetowa Twojej firmy warto skorzystać z oferty audytu przeprowadzanego przez specjalistyczną firmę. Można też skorzystać z narzędzi, które może nie zastąpią profesjonalnego audytu, jednak pokażą przynajmniej część elementów, które można poprawić. Czytaj dalej »
Niejednokrotnie zdarza się tak, że agencje SEO żerując na niewiedzy klientów podsuwają im niekorzystne umowy. Tłumaczenie jest zawsze takie same: pozycjonowanie to ponoszenie kosztów a my też musimy zarobić. Czytaj dalej »
Pozycjonowanie to słowo magiczne, które działa na właścicieli firm jak magnes. Tajemniczy proces, który pozwala aby strona internetowa ukazywała się na konkretne frazy kluczowe na wysokich pozycjach w Google. Czytaj dalej »
Wielokrotnie spotkałem się z sytuacją kiedy to właściciel firmy chciał aby jego strona internetowa była widoczna w google na ogólne frazy. Próby przekonania go, że pozycjonowanie strony na ogólne i często bardzo trudne frazy nie ma sensu kończą się tym, że klient szuka innej agencji seo. Czytaj dalej »
Chyba każdy chce, aby jego strona była na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google. Jednak zmiany do jakich doszło ostatnimi czasy sprawiły, że obecność naszej strony na kilka nawet bardzo konkurencyjnych fraz nie gwarantuje nam sukcesu. Czytaj dalej »
Afiliacja to działanie polegające na nawiązaniu oraz podtrzymaniu pozytywnych kontaktów i współpracy przez jednostkę, grupę, organizację z innymi grupami i organizacjami. Dla osób niewtajemniczonych definicja brzmi nieco tajemniczo jednak nie taki diabeł straszny. Czytaj dalej »
Zleciłeś pozycjonowanie własnej strony. Już po kilkunastu dniach na niektóre frazy strona zaczęła piąć się coraz wyżej w organicznych wynikach wyszukiwania. Mija miesiąc i strona jest w top10. Czytaj dalej »
Czy kiedykolwiek uruchomiłeś kampanie AdWords lub zleciłeś pozycjonowanie a po jakimś czasie uznałeś, że reklama jest za droga? Czas więc zmienić myślenie o koszcie reklamy.
Wytłumaczenie definicji CLTV otwiera oczy na temat kosztów ponoszonych podczas działań marketingowych i sprawia, że ta sama reklama tego samego produktu, która wcześniej była za droga, nagle robi się opłacalna. Czytaj dalej »