Kolejna część z cyklu "SEO-triki" porusza tematykę zawartości strony internetowej. To co się na niej znajduje ma istoty wpływ na widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych. Co i jak umieścić na stronie aby poprawić jej widoczność i dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów?
Treść na stronie
1. Czytaj dalej »
Google wciąż stara się rozszerzać swoje strategie marketingu e-mailowego. Dlatego od września 2015 r. reklamodawcy mogą samodzielnie zarządzać reklamami natywnymi przesyłanymi na skrzynki Gmail swoich klientów. Czytaj dalej »
Temat link building wraca jak bumerang za każdym razem gdy zaczyna się nowy rok. Nie inaczej jest teraz. Pojawiają się znowu twierdzenia, że to koniec ery zdobywania linków a początek marketingu poprzez treść. Czytaj dalej »
Co się dzieje w internecie w ciąg 1 minuty? Jeśli nie wiesz to czas najwyższy przedstawić kilka istotnych faktów, które pozwolą zrozumieć dlaczego rynek reklamy internetowej rozwija się w takim tempie. Czytaj dalej »
W kolejnej części z cyklu "SEO Triki dla każdego" omówimy zasady tworzenia tagów tytułowych, nagłówków i meta opisów. Elementy te mają znaczny wpływ na widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych tj. Czytaj dalej »
Ostatnio w wynikach wyszukiwania firm lokalnych zaszły pewne zmiany. Jeszcze do niedawna na mapie Google wyświetlało się siedem pozycji. Teraz tylko trzy. Firmy, które wcześniej były na pozycjach 4-7 przestały być tak widoczne. Czytaj dalej »
Wybór fraz kluczowych stanowi istotny czynnik przekładający się bezpośrednio na ruch na stronie internetowej. To od wyboru słów kluczowych na które chcemy aby nasza strona była widoczna w wyszukiwarkach może zależeć czy nasza witryna wygeneruje sprzedaż czy nie. Czytaj dalej »
Firma, która chce być dobrze postrzegana przez klientów musi mieć dziś dwie rzeczy: stronę internetową i fanpage'a na Facebooku. I choć większość firm posiada obecnie swoją stronę www to z tym drugim jest ciągle kiepsko. Czytaj dalej »
Prowadzenie własnej firmy nie musi wiązać się z kosztami wynajmu biura oraz zakupu niezbędnego do jego urządzenia mebli i sprzętów. Obecnie biznes można prowadzić także we własnym domu – zazwyczaj wystarczy do tego komputer i Internet. Czytaj dalej »
Pozycjonowanie stron internetowych nie jest łatwe. Pomijając wykonanie optymalizacji, która często sprowadza się do przebudowy całej strony klienta, w zdobywaniu wartościowych linków wykazać się należy nie tylko sporą wiedzą ale i sprytem. Czytaj dalej »