Obecność firmowej strony w wyszukiwarce Google to prestiż i nowi klienci. Jednak aby strona firmy była odnajdywana przez potencjalnych klientów konieczne jest pozycjonowanie. Jak to się odbywa obecnie i dlaczego techniki pozycjonowania, które działały jeszcze niedawno dzisiaj nie odnoszą skutku?
Kiedyś pozycjonowanie polegało na masowym umieszczaniu linków do pozycjonowanej strony wszędzie tam, gdzie to tylko możliwe. Czytaj dalej »
Algorytm wyszukiwarki Google uważany jest za coś naprawdę tajemniczego. Jest niczym Yeti - każdy kto miał styczność z tematyką reklamy w Google wie, że coś takiego istnieje ale nikt go nie widział, mało kto wie jak działa. Czytaj dalej »
Link Building przestał istnieć. Przestał istnieć dla osób, które nie dostosowały się do zmian jakie zaszły w algorytmie wyszukiwarki Google..
Nie istnieje również dla tych, którzy nie podnosili swoich kwalifikacji, nie zdobywali doświadczenia i nie korzystali z dobrodziejstw różnego rodzaju narzędzi, które po prostu uczą. Czytaj dalej »
Każdego roku, Google zmienia algorytm swojej wyszukiwarki około 500-600 razy. Podczas gdy większość z tych zmian są niewielkie, Google czasami wdraża poważne aktualizacje (takich jak Google Panda czy Google Penguin), które bardzo mocno wpływają na wyniki wyszukiwania. Czytaj dalej »
Przedstawiciele Google nie raz oświadczali, że odpowiednie SEO (search engine optimization) jest pozytywne dla witryn internetowych i ich widoczności w wyszukiwarkach. I dotyczy to nie tylko wyszukiwarki Google ale również każdej innej liczącej się gdzieś w świecie tj. Czytaj dalej »
Facebook - serwis społecznościowy, w którym można tworzyć sieci i grupy, korzystać z aplikacji oraz dzielić się informacjami (wiadomości, filmy, zdjęcia) ma na całym świecie ponad 1,4 miliarda użytkowników z czego 900 milionów odwiedza go codziennie. Czytaj dalej »
W internecie wiele jest informacji o tym, że firmy posiadające strony internetowe mogą szybciej pozyskiwać nowych klientów. Prawda jest nieco bardziej skomplikowana i nie zawsze jest tak, że posiadając firmową stronę internetową mamy klientów na pęczki. Czytaj dalej »
Jest wiele metod dotarcia do klienta. Najbardziej skuteczna jest oczywiście promocja firmy i jej oferty poprzez medium jakim jest internet. I nie chodzi tyle o koszty reklamy ale o dokładne mierzenie jej skuteczności. Czytaj dalej »
Jak wiadomo ruch pochodzący z wyszukiwarek to nieraz 80% wszystkich odwiedzin i jest bardzo wartościowy. Koszty związane z pozycjonowaniem strony są stałe i mniejsze niż w przypadku kampanii Google AdWords. Czytaj dalej »
"Oddziaływanie reklamy przypomina rośnięcie trawy. Nie widzisz jak to się dzieje, ale co tydzień musisz skosić trawnik". Słowa te wyraźnie obrazują jak działa reklama. Jednak co mają zrobić mikrofirmy, które nie mogą przeznaczyć na nią dużego budżetu?
Mając duże pieniądze można zareklamować niemal wszystko i szybko stworzyć rozpoznawalną markę. Czytaj dalej »