Pozycjonowanie kiedyś. Pozycjonowanie dzisiaj.

Kategoria:SEO |

Obecność firmowej strony w wyszukiwarce Google to prestiż i nowi klienci. Jednak aby strona firmy była odnajdywana przez potencjalnych klientów konieczne jest pozycjonowanie. Jak to się odbywa obecnie i dlaczego techniki pozycjonowania, które działały jeszcze niedawno dzisiaj nie odnoszą skutku? Kiedyś pozycjonowanie polegało na masowym umieszczaniu linków do pozycjonowanej strony wszędzie tam, gdzie to tylko możliwe. Czytaj dalej »

Czy Link Building przestał istnieć?

Kategoria:Wyszukiwarki |

Link Building przestał istnieć. Przestał istnieć dla osób, które nie dostosowały się do zmian jakie zaszły w algorytmie wyszukiwarki Google.. Nie istnieje również dla tych, którzy nie podnosili swoich kwalifikacji, nie zdobywali doświadczenia i nie korzystali z dobrodziejstw różnego rodzaju narzędzi, które po prostu uczą. Czytaj dalej »

Czy warto reklamować się na Facebooku?

Kategoria:Facebook |

Facebook - serwis społecznościowy, w którym można tworzyć sieci i grupy, korzystać z aplikacji oraz dzielić się informacjami (wiadomości, filmy, zdjęcia) ma na całym świecie ponad 1,4 miliarda użytkowników z czego 900 milionów odwiedza go codziennie. Czytaj dalej »

Jak wybrać firmę pozycjonującą?

Kategoria:SEO |

Jak wiadomo ruch pochodzący z wyszukiwarek to nieraz 80% wszystkich odwiedzin i jest bardzo wartościowy. Koszty związane z pozycjonowaniem strony są stałe i mniejsze niż w przypadku kampanii Google AdWords. Czytaj dalej »

Nie ma reklamy? Nie ma firmy!

Kategoria:SEO |

"Oddziaływanie reklamy przypomina rośnięcie trawy. Nie widzisz jak to się dzieje, ale co tydzień musisz skosić trawnik". Słowa te wyraźnie obrazują jak działa reklama. Jednak co mają zrobić mikrofirmy, które nie mogą przeznaczyć na nią dużego budżetu? Mając duże pieniądze można zareklamować niemal wszystko i szybko stworzyć rozpoznawalną markę. Czytaj dalej »

Potrzebujesz pomocy?
skontaktuj się z nami
Kontakt




Wyślij