Wysyłany e-mail marketing musi być zgodny z prawem dotyczącym ochrony danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz prawem telekomunikacyjnym. Nieodpowiednio skonstruowane maile marketingowe mogą zostać uznane za nielegalną formę reklamy i spam. Czytaj dalej »
Brutalna, lecz bardzo prosta zasada współczesnego marketingu mówi wprost: jeśli jakiejś firmy nie ma w Internecie, to ona nie istnieje. Bardzo boleśnie przekonują się o tym zwłaszcza małe przedsiębiorstwa, które przez brak witryny internetowej tracą mnóstwo klientów. Czytaj dalej »
Najpopularniejsze praktyki i trendy e-marketingu bazują w większości przypadków na dwóch założeniach. Pierwsze to jak najszerszy zasięg oddziaływania reklamy. Drugi to budowanie zaufania do firmy, jej oferty oraz marki. Czytaj dalej »
Podstawą do skutecznego pozyskiwania klientów jest budowanie z nimi zaufania. Firma, która wypracuje sobie miano solidnej marki, z pewnością uzyska sporo nowych klientów, dzięki poleceniu przez obecnych. Czytaj dalej »
Kiedy firma notuje większe straty niż zyski i ociera się nawet o niewypłacalność i bankructwo, przedsiębiorcy w panice szukają najszybszych i najskuteczniejszych rozwiązań, aby to zmienić. To błąd! Poprawa wyników sprzedażowych to działanie długofalowe, do którego trzeba się przygotowywać nawet wtedy, jeśli wszystko doskonale działa. Czytaj dalej »
Wśród przedsiębiorców często można spotkać się z opiniami, że kampanie Google Ads nie są skuteczne. Poznaj cztery najważniejsze powody, dla których reklamy w Google Ads (wcześniej Adwords) nie działają. Czytaj dalej »
Firmom, które chcą pozyskiwać klientów w internecie zostaje w sumie niewiele możliwości. Pomijając reklamę w różnego rodzaju bazach firm, która szczerze mówiąc jest mało skuteczna, istnieją jeszcze dwa sposoby dotarcia do potencjalnej klienteli - reklama Google Ads (AdWords) oraz pozycjonowanie. Czytaj dalej »
Obecnie przedsiębiorcy mają szereg możliwości, aby promować swoją działalność w sieci. Niektóre z tych rozwiązań pochodzą od firmy Google - właściciela jednej ze znanych wyszukiwarek internetowych. Czytaj dalej »
Działania marketingowej w dużej mierze odbywają się obecnie za pośrednictwem Internetu. Jest to bowiem potężne narzędzie, które umożliwia dotarcie do wielu grup docelowych. Oczywiście w całym procesie mogą pojawić się rozmaite trudności. Czytaj dalej »
Lejek sprzedażowy (ang. sales pipeline / sales funnel) to model marketingowy obrazujący drogę klienta w stronę zakupu danego produktu lub usługi. Pozwala on na uporządkowanie szans sprzedaży ze względu na jej etap. Czytaj dalej »