Czy samodzielne pozycjonowanie strony ma sens?

Kategoria:SEO |

Brutalna, lecz bardzo prosta zasada współczesnego marketingu mówi wprost: jeśli jakiejś firmy nie ma w Internecie, to ona nie istnieje. Bardzo boleśnie przekonują się o tym zwłaszcza małe przedsiębiorstwa, które przez brak witryny internetowej tracą mnóstwo klientów. Czytaj dalej »

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w firmie?

Kategoria:Narzędia |

Kiedy firma notuje większe straty niż zyski i ociera się nawet o niewypłacalność i bankructwo, przedsiębiorcy w panice szukają najszybszych i najskuteczniejszych rozwiązań, aby to zmienić. To błąd! Poprawa wyników sprzedażowych to działanie długofalowe, do którego trzeba się przygotowywać nawet wtedy, jeśli wszystko doskonale działa. Czytaj dalej »

AdWords vs Pozycjonowanie - co jest lepsze?

Kategoria:Adwords |

Firmom, które chcą pozyskiwać klientów w internecie zostaje w sumie niewiele możliwości. Pomijając reklamę w różnego rodzaju bazach firm, która szczerze mówiąc jest mało skuteczna, istnieją jeszcze dwa sposoby dotarcia do potencjalnej klienteli - reklama Google Ads (AdWords) oraz pozycjonowanie. Czytaj dalej »

Lejek sprzedażowy - co to takiego?

Kategoria:Analityka |

Lejek sprzedażowy (ang. sales pipeline / sales funnel) to model marketingowy obrazujący drogę klienta w stronę zakupu danego produktu lub usługi. Pozwala on na uporządkowanie szans sprzedaży ze względu na jej etap. Czytaj dalej »

Potrzebujesz pomocy?
skontaktuj się z nami
Kontakt




Wyślij
Zadzwoń