Lejek sprzedażowy - co to takiego?

Kategoria:Analityka |

Lejek sprzedażowy (ang. sales pipeline / sales funnel) to model marketingowy obrazujący drogę klienta w stronę zakupu danego produktu lub usługi. Pozwala on na uporządkowanie szans sprzedaży ze względu na jej etap. Czytaj dalej »

10 błędów w reklamie własnej firmy

Kategoria:Wyszukiwarki |

Powodem nieskuteczności prowadzonych działań marketingowych często jest nieodpowiednie podejście do tematu oraz błędy popełniane przy opracowywaniu strategii dotyczącej reklamy. Tymczasem dbałość o detale oraz zaangażowanie są tutaj niezmiernie ważne, podobnie jak wyczucie i znajomość mechanizmów kierujących rynkiem, a także reakcjami odbiorców naszych treści. Czytaj dalej »

Pozycjonowanie lokalnej firmy

Kategoria:Wyszukiwarki |

Od kilku lat wyszukiwarka Google oferuje bardzo przydatną funkcję, która jest wręcz nieoceniona dla osób poszukujących firm z okolicy. Nieważne czy poszukujemy usługi w pobliżu miejsca zamieszkania, czy jesteśmy w podróży i szybko potrzebujemy znaleźć na przykład warsztat samochodowy, dobrą restaurację lub hotel. Czytaj dalej »

Skuteczna kampania Google AdWords - zlecić czy nie?

Kategoria:Adwords |

Google coraz bardziej udoskonala algorytm swojej wyszukiwarki. Skutek jest taki, że pozycjonowanie staje się coraz trudniejsze i droższe. Specjaliści od pozycjonowania zaczynają rozliczać się z klientami w formie abonamentu niezależnie od pozycji strony w serp'ach. Czytaj dalej »

Potrzebujesz pomocy?
skontaktuj się z nami
Kontakt




Wyślij